Brandul regiunii Ungheni
Materiale
media și branding
Familiarizează-te cu brandul Regiunii Ungheni și regulile de utilizare.
Brandul regiunii Ungheni constă dintr-un set complex de elemente precum texte, imagini, culori, elemente grafice, fonturi, simboluri care fiind utilizate corect transmit valorile regiunii și fac ca regiunea să devină memorabilă vizual, în emoții și asocieri.
Pentru utilizarea corectă a brandului regiunii specialiștii împreună cu comunitatea din Ungheni au dezvoltat identitatea regiunii care au fost transpuse într-un set de reguli de utilizare și materiale de design care exemplifică modul de utilizare a brandului.
Brandul Regiunii Cahul este administrat de către Primăria municipiului Ungheni, însă poate fi utilizat de către oricine, cu condiția respectării următoarelor principii:
- Sunt urmate cu strictețe prevederile din acest Ghidului de utilizare a brandului
- Brandul este utilizat în scopuri constructive, apolitice, în contextul unor activități legale.
Obține materialele
Pentru a obține materialele necesare aplicării brandului regiunii completați următorul formular:
Solicitarea a fost înregistrată, accesul la materiale este prezent în blocul următor
Materiale pentru descărcare:
451.24 Kb
Decizia nr.2/4 din 04.06.2021 a Consiliului Municipal Ungheni Cu privire la aprobarea și utilizarea brandului Regiunii
Descarcă
9 descărcări
35.22 Mb
Ghidul de identitate vizuală (Brandbook - versiunea Română, Engleză, Rusă)
Descarcă
16 descărcări
93.74 Mb
Elemente de identitate vizuală (materiale grafice utilizate în Brandbook)
Descarcă
16 descărcări
Programul susține consolidarea coeziunii economice, teritoriale și sociale în Republica Moldova, prin facilitarea creșterii socio-economice locale incluzive și durabile și îmbunătățirea standardelor de viață ale cetățenilor din cele 2 regiuni cheie: municipiile Ungheni și Cahul și localitățile învecinate.
Află mai multe