Unghenenii vor afla mai multe despre utilizarea brandului regiunii în cadrul unei sesiuni de informare

Programul EU4Moldova: Regiuni-cheie invită marți, 5 aprilie, la ora 15:00  antreprenorii, reprezentanții ONG-urilor, APL-urilor locale, dar și toți unghenenii dornici să afle mai multe despre brandul regiunii la o sesiune online de informare.

Dmitrii Moruz, expert în branding, care a participat în calitate de partener la elaborarea brandurilor regiunilor, Cahul și Ungheni va povesti despre scopul și utilitatea brandului, elementele vizuale de bază, brandbook, dar și cum poate fi utilizat brandul pentru a spori atractivitatea regiunii Ungheni.

De asemenea, vor fi prezentate mostre care arată cum brandul este utilizat în context real, și vor fi oferite consultații pentru doritorii de a utiliza brandul regiunii în proiecte sau afacerile proprii.

Evenimentul va fi transmis LIVE pe pagina Regiunii Ungheni.

Brandul regiunii Ungheni a fost lansat în august 2021, fiind destinat spre utilizare deopotrivă localităților rurale şi mun. Ungheni, agenţilor economici, instituțiilor publice, sectorului asociativ și oamenilor ce iubesc Ungheniul.

Sesiunea de informare se desfășoară în cadrul Programului EU4Moldova: Regiuni-cheie, finanțat de Uniunea Europeană și implementat de Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD) și Fondul Națiunilor Unite pentru Copii (UNICEF).

Alte resurse:

Campanii

Evenimente

Istorii de succes

eu4ungheni-logo-regiuni

Programul susține consolidarea coeziunii economice, teritoriale și sociale în Republica Moldova, prin facilitarea creșterii socio-economice locale incluzive și durabile și îmbunătățirea standardelor de viață ale cetățenilor din cele 2 regiuni cheie: municipiile Ungheni și Cahul și localitățile învecinate.

Află mai multe